سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روز ستمدیده بر ستمکار سخت‏تر است ، از روز ستمکار بر ستم کشیده . [نهج البلاغه]
چهارشنبه 86 دی 12 , ساعت 12:0 صبح

مطب دکتر: یک روز معمولی و البته شلوغ کاری است، و طبق معمول مانعی بر سر راه وجود دارد. منشی اصرار دارد که امروز روز مناسبی برای ملاقات با دکتر نیست.                                                                                                                

درست همان موقع یک بازاریاب طرز کار یک نرم افزار پزشکی جدید را که روی یک دستگاه کوچک قابل حمل و یا PDA نصب شده را نشان می دهد. او به منشی می گوید که این برنامه می تواند منبع خوبی برای دکتر باشد. پس از گذشت 90 ثانیه منشی می گوید: "خیلی خب، با من بیایید. دکتر می خواهد شما را ببیند." نیم ساعت بعد دکتر به منشی می گوید: "برنامه را روی PDA من لود کن تا از آن استفاده کنم."

شرکت های داروسازی اخیراً بازاریابان خود را با وسیله جدید و ارزشمندی مجهز کرده اند. این وسیله می تواند PDA و یا Smartphone هایی باشد که بر روی آن ها نرم افزاری پزشکی نصب شده است. این نرم افزارها نه تنها از نظر پزشکی مطرح شده اند، بلکه انعطاف پذیر نیز هستند. یعنی این که شرکت های داروسازی می توانند آن ها را مطابق فعالیت های مورد نظر خود تغییر دهند. به جز تمامی این مسایل، این نرم افزارهای ارزان قیمت باعث می شوند که آن ها برای ملاقات های حضوری وقت بیشتری داشته باشند و یا در برنامه های e-detailing و یا Webinar شرکت کنند.

 

در بازار عرضه و تقاضا

سال هاست که پزشکان از PDA استفاده می کنند. اما تعداد پزشکانی که از آن به عنوان وسیله ای لازم و مهم در درمان بیماران استفاده می کنند – و نه کسانی که آن را فقط وسیله ای جهت برنامه ریزی شخصی می دانند- سر به فلک کشیده است. بر طبق گزارشات Manhattan استفاده از PDA از سال 2004، 300 درصد افزایش یافته است. به علاوه، استفاده از این وسیله خارج از حیطه پزشکی نیز در سطحی وسیع افزایش یافته است. بیمارستان ها و مراکز آموزشی نیز از این وسیله استفاده می کنند و همچنین استفاده از آن را به پزشکان، رزیدنت ها، پرستاران، دانشجویان و مدرسان توصیه می کنند.

طبق آماری که از 2800 متخصص پزشکی به دست آمده، اکثریت آن ها اعلام کرده اند که به کمک این وسایل بهتر و کارآمد تر به درمان بیماران می پردازند:

84% کاهش اشتباهات را گزارش کرده اند.

88% گفته اند که بازده بیشتری در طبابت خود داشته اند.

72% گفته اند در زمان کمتری بیماران بیشتری را ویزیت کرده اند.

70% نیز از PDA یه عنوان وسیله ای لازم و ضروری در طبابت یاد کرده اند.

استفاده از PDA بین متخصصان رو به افزایش است، چرا که امکان اتصال به اینترنت، دسترسی به پرونده های پزشکی الکترونیکی و هم چنین نسخه نوشتن الکترونیکی از طریق این دستگاه های کوچک و قابل حمل امکان پذیر است.

پزشکان به کمک این PDA ها می توانند مطب پر از سابقه پزشکی بیماران خود را طی مسیر خود به محل کار اداره کنند.

 

بر طبق آخرین سرشماری ها، بازاریابان پزشکی ای که به پزشکان نرم افزارهای رایگان داده اند، در زمان اختصاص یافته به خود از سوی پزشکان افزایش مشاهده کرده اند. همچنین توانسته اند روابط بهتری با مشتریان خود برقرار کنند و به طور کلی در بهره وری کار خود شاهد بهبود بوده اند.

بازاریابان اظهار داشته اند با استفاده از راهبردهای جدید که بر مبنای PDA بوده است، توانسته اند ملاقات های بیشتری با پزشکان و متخصصان داشته باشند.

58% شرکت کنندگان در این برنامه گفته اند با ارایه نرم افزار رایگان موفق به دیدار پزشکان بیشتری شده اند.

89% موفق به دیدار 3 و بیشتری از پزشکان شده اند. بازاریابان همچنین توانسته اند با پزشکانی که قبلاً حاضر به دیدارشان نبوده اند، ملاقات کنند.

82% با 1 تا 3 نفر از پزشکانی که سابقاً اجازه دیدار نداده بودند، ملاقات کرده اند.

42% به 3 نفر یا  تعداد بیشتری از پزشکانی که سابقاً اجازه دیدار نداده بودند دسترسی پیدا کرده اند.

45% به دنبال ملاقات اولیه ملاقات های دیگری نیز داشته اند.

به علاوه، 70% از بازاریابان گفته اند که در آینده به منابع بیشتری که بر مبنای PDA باشد در مراجعه به پزشکان نیاز خواهند داشت.

 

ویژگی های منحصر به فرد

PDA ها می توانند اطلاعات مربوط به بیماری ها با مشخصات نوع آن را ترکیب کنند، و نه اینکه فقط به عنوان وسیله ای برای نگه داری اطلاعات از آن ها استفاده شود. این برنامه که تخصصی شده تا نشان دهنده شرکت ارایه دهنده آن باشد، روی یک لوح فشرده عرضه می شود تا روی PDA های شخصی مشتریان نصب و اجرا شود.

نرم افزار مرجع پزشکی قابل استفاده بوسیله PDA ها شامل کتاب راهنمای مراحل سرطان AJCC (American Joint Committee on Cancer)، اطلاعاتی در مورد دز مصرف و مورد استعمال داروها، اطلاعاتی در مورد اثر بخشی داروهای سرطان، اطلاعات مدیریت بیمار همراه با محاسبه گر دز مصرف داروها، مدیریت عوارض جانبی بیماران و همچنین بخش هایی شامل آموزشی و ایمنی را نیز داراست.

یکی دیگر از ویژگی های خاص آن محاسبه گر AJCC مرحله سرطان از طریق سیستم TNM (Tumor, Node, Metastasis) است که پیغامی را روی صفحه نشان می دهد مبنی بر این که بیمار متقاضی دارویی خاص است. از همه مهم تر این که این پیغام بدون تاثیرگذاری بر روی کتاب راهنمای AJCC انجام می پذیرد.

این نرم افزار برای شرکت داروسازی خصوصی شده است و جزو برنامه اصلی تبلیغاتی شرکت در آمده است. محصول نهایی نه تنها به عنوان منبع اطلاعات پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد، که حتی به عنوان ابزاری برای درمان سرطان نیز موثر است. این مساله مورد علاقه پزشکان است و باعث ایجاد  سوال های بیشتری از سوی آنان می شود.

این برنامه های قابل نصب بر روی PDA، انواع گوناگونی دارند. بعضی همراه با منابع معتبر پزشکی هستند و انواع دیگر آن دارای اخرین نسخه های اطلاعات با ارزش پزشکی هستند. این برنامه ها نتایج مثبتی به همراه داشته اند، به خصوص دسترسی بیشتر به پزشکان. به علاوه این که، این راه حل پزشکان را در درمان بیماران کمک می کند و اطلاعات با ارزشی را در اختیارشان قرار می دهد. در حالی که همچنان پس از رفتن بازاریاب، خود به عنوان بازاریابی ساکت در مطب پزشک به کار خود ادامه می دهد.


پنج شنبه 86 دی 6 , ساعت 12:0 صبح

 

www.ir-tci.orgwww.ir-tci.orgwww.ir-tci.org

 

من سعی می کنم که مطالب وبلاگ را یواش یواش به اینجا منتقل کنم ...

برای شروع کدهای مخفی سونی اریکسون را که درخواست های زیادی هم داشت را برای شما دوستان می گذارم ... یکی از این کدها برای تست گوشی های سونی اریکسون خیلی عالیه ...

 

 

 

 

 


نکات و کدهای مخفی برای گوشی های سونی اریکسون هست که حتی موقع خرید گوشی هم به شما کمک می کند ... زمانی که یه گوشی رو می خواهید بخرید می تونید با این کدها اون گوشی رو کاملا تست کنید ( اسپیکر - زمان مکالمه - دگمه ها - دوربین - فلاش و ... )

 

توضیحات:
> به معنای حرکت دادن جوی استیک
گوشی به سمت چپ
< به معنای حرکت دادن جوی استیک گوشی به سمت راست

 


به ترتیب از سمت چپ به راست کدها را وارد کنید:

*>*>>*<
دسترسی به service menue

در این قسمت می تونید گوشیتون رو کاملا تست کنید ...


11*>*>>*<
ورژن فیرم ویر (
سیستم عامل ) گوشی را نشان می دهد.


#06#*
نمایش سریال نامبر
گوشی


برای اینکه سریع حالت بی صدا ( silent ) گوشی را فعال یا غیر فعال کنید باید کلید c را فشار داده و نگه دارید.


با فشردن هر حرفی بر روی صفحه گوشی و نگه داشتن آن شما وارد Address Book گوشی شده و لیست نامهائی که با آن حرف شروع می شوند را خواهید دید. برای مثال با نگه داشتن دگمه شماره 5 گوشی ، شما وارد آدرس بوک گوشی شده و لیست تمام نامهائی را که با حرف j شروع می شوند را خواهید دید.


در حالت دوربین:
دگمه 1 : انتخاب رزولوشن
عکس
دگمه 2 : انتخاب حالت عکس برداری در شب
دگمه 3 : انتخاب حالت جلوه های ویژه
دگمه 4 : انتخاب حالت self timer برای عکاسی با تاخیر
دگمه 5 : انتخاب فلاش
دگمه بالا و پائین ولوم : تغییر بزرگنمائی ( zoom )


جهت قفل شدن صفحه کلید گوشی و همچنین اجرای screen saver دگمه های * و lock را فشار بدهید.


اتصال سریع:
در حالت استندبای دگمه more را فشار بدهید تا گزینه های infrared ,
Bluetooth , silent , phone statues , shortcuts customizing ظاهر بشوند.


با گزینه shortcuts customizing میتوانید هرکدام از جهتهای جوی استیک را به عنوان یک کلید میانبر جهت وارد شدن به یک منوی خاص تعریف کنید.


تغییر سریع روشنائی صفحه تصویر:
در حالت
دوربین بروید و سپس درحالیکه دگمه * را نگه داشته اید با حرکت جوی استیک به بالا و یا پائین روشنائی صفحه را کم و زیاد کنید.


پنج شنبه 86 دی 6 , ساعت 12:0 صبح

«سامسونگ الکترونیکس»، بزرگ ترین تولیدکننده جهانی تراشه های رایانه یی اعلام کرد که فناوری تولید ابزارهای حافظه های Usb برای ذخیره اطلاعات تا 128 گیگابایت را توسعه داده است. شرکت کره یی سامسونگ موفق به توسعه فناوری شده است که امکان تولید ابزارهای حافظه Usb بر پایه فناوری 30 نانومتری را فراهم می کند. این فناوری منجر به تولید نسل جدیدی از کارت های حافظه می شود که گنجایشی برابر با حافظه 80 دی وی دی را دارند. این ابزار Usb که در سال 2009 تولید می شود، می تواند در بازار تلفن های همراه، دوربین های فیلمبرداری دیجیتالی و ابزارهای بازتولید موسیقی Mp3 تحول بزرگی ایجاد کند


چهارشنبه 86 دی 5 , ساعت 12:0 صبح

http://m3.bestpicever.com/pics/pic_11905866446435.JPG

تفاوت یک گیگ حافظه1gig در سال  1987و

 یک گیگ حافظه در سال 2007

بشر در ظرف بیست سال چه پیشرفتی کرده


یکشنبه 86 دی 2 , ساعت 12:0 صبح

کد فلش موس

 کد موس دیگه ای که براتون آماده کردم هم یه پروانه زیباست که با هر بار بال زدن تغییر رنگ میده"امیدوارم خوشتون بیاد.

Highlight all the code then right-click on it to copy it

لطفا کد را هایلات کرده و سپس کپی کنید و در بین تگهای بادی و یا در انتهای کدهای قالب وبلاگتون پست کنید:

  

اینم یه کد زیبای دیگه به شکل یه گل خوشگل که پلک هم براتون میزنه"از سری کدهای موس برای وبلاگ شما.

Highlight all the code then right-click on it to copy it

لطفا کد را هایلات کرده و سپس کپی کنید و در بین تگهای بادی و یا در انتهای کدهای قالب وبلاگتون پست کنید:

منبع:مجله الکترونیک مینوس                      www.minos.blogfa.com     

این دو گل آفتابگردون زیبا هم میخواند شکل موس وبلاگ شما رو تشکیل بدند"اینم یه کد زیبای دیگه برای تغییر شکل موس.

Highlight all the code then right-click on it to copy it

لطفا کد را هایلات کرده و سپس کپی کنید و در بین تگهای بادی و یا در انتهای کدهای قالب وبلاگتون پست کنید:

منبع:مجله الکترونیک مینوس                      www.minos.blogfa.com    

به وسیله این کد میتونید متن خودتون رو توی یه باکس همراه موس داشته باشید.ضمنا پیشنهاد میکنم کدها رو در پایان کدهای قالب وبلاگ و در بین تگ بادی قرار بدید"فقط بعد کپی کردن کد متن خودتون رو به جای آدرس وبلاگ من بنویسید.موفق باشید.

منبع:مجله الکترونیک مینوس                      www.minos.blogfa.com    

میدونم با دیدن این تصویر همه به یاد مجموعه فیلمهای جیغ میافتید"بله اینم یک کد برای موس شما با این شکل.

Highlight all the code then right-click on it to copy it

لطفا کد را هایلات کرده و سپس کپی کنید و در بین تگهای بادی و یا در انتهای کدهای قالب وبلاگتون پست کنید:

منبع:مجله الکترونیک مینوس                      www.minos.blogfa.com    

کد زیبایی رو که تصویرش رو در بالا میبیند از سری کدهای زیبای موس هستند که به مناسبت روز زن تقدیم میشه به تموم خانمای محترم.

Highlight all the code then right-click on it to copy it

لطفا کد را هایلات کرده و سپس کپی کنید و در بین تگهای بادی و یا در انتهای کدهای قالب وبلاگتون پست کنید:

 

به وسیله این کد موس در وبلاگ شما به یک قلب خوشگل مثل تصویر بالا تبدیل میشه.پیشنهاد میکنم این کد رو بین تگ های بادی و یا در انتهای کدهای وبلاگتون قرار بدین.

بازم براتون کد فلش موش میزارم


یکشنبه 86 دی 2 , ساعت 12:0 صبح

        

 

 

مقایسه W700 با k750

این دو مدل بیشتر از نظر ظاهر با هم تفاوت دارند وگرنه از نظر امکانات در همه موارد یکی هستند به جز یک مورد اینکه W700  قابلیت پخش 30 ساعت موسیقی را در حالت خاموش دارا می باشد و در همه موارد  W700  باk750 از نظر امکانات یکی می باشد.هر گوشی از یک لنز 2 مگاپیکسلی بهره می برند که لنز ها هم از یک نوع هستند و هر دو قابلیت اتو فوکوس بر اشیای دور و نزدیک را دارند. k750 دارای 34 مگابایت حافظه داخلی و 64 مگابایت حافظه خارجی می باشد همچنین W700 دارای 34  مگابایت حافظه داخلی و256مگابایت حافظه خارجی می باشد و هر دو گوشی قابلیت ارتقا تا 1 گیگابایت را دارا می باشند. W700 دارای قابلیت پخش موسیقی در حالت خاموش را دارا می باشد همچنین در حالت روشن هم دارای یک ام پی تری پلیر بسیار عالی می باشد همچنین با هندز فری عالی آن می توانید به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و هیچ صدایی مزاحمتان نخواهد شد زیرا با طراحی عالی آن نه شما برای کسی مزاحمت ایجاد می کنید نه کسی برای شما .از نظر کیفیت صدا من هر دو گوشی رو تست کردم ولی تفاوتی با هم ندارند و هر دو 40 پلی فونیک می باشند.در کل این دو گوشی هیچ تفاوتی با هم ندارند و فقط در قسمت پخش موسیقی با هم تفاوت دارند ولی در بقیه قسمت ها عینا شبیه به هم هستند



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مدیر
[عناوین آرشیوشده]
 
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Powered by Mahsa Adib ◄┤