سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تلخى این جهان شیرینى آن جهان است و شیرینى این جهان تلخى آن جهان . [نهج البلاغه]
یکشنبه 86 آذر 11 , ساعت 1:55 صبح

شرکت GIGABYTE مادربرد جدیدی به نام GA-X38-DQ6 به بازار عرضه کرده است که از طراحی جدید تکنولوژی SILENT-PIPE بهره‌مند است.

تکنولوژی
SILENT – PIPE یک تکنولوژی خنک سازی است که پل شمالی پل جنوبی و MOSFET های مدار تغذیه پردازنده را پوشانده و دمای ناحیه قرار گیری پردازنده روی مادربرد را کاهش می‌دهد. این طراحی به کاربران اجازه می‌دهد تا از طول عمر بالاتر قطعات با استفاده از کاهش حرارت کاری بهره‌مند شده و پلت‌فرمی را در اختیار بگیرند که کارایی بسیار بالایی را در دفع حرارت چیپ‌ست، قطعات مدار تغذیه پردازنده و FCB دارا است.

همچنین اتصال‌های دوگانه منحصر به فرد شبکه گیگابایت حداکثر پهنای باندی برابر با 1×2 گیگابایت را در اختیار سیستم قرار می‌دهند که آن را قادر می‌سازد هم به عنوان سرور بازی و هم به عنوان یک
GATEWAY خانگی در یک زمان عمل کنند.

مادربرد
GA-X38-DQ6 با دارا بودن امکان گروه‌بندی اجازه می‌دهد تا دو اتصال یک گیگابایتی را به یک اتصال دو گیگابایتی منفرد تبدیل نموده و به پهنای باند دو برابر دست پیدا کنند.

با استفاده از این شیوه پهنای باند در دسترس تا میزان باورنکردنی افزایش پیدا کرده و بار کاری بسیار کمی نیز بر روی پردازنده اعمال خواهد شد. کارایی صوتی بسیار بالا، پشتیبانی از صدای کامل
BLU-RAY/HD DVD تجهیز به خروجی صدا با وضوح بالا از سایر ویژگی‌های این مادربرد جدید است.

هنوز قیمت این مادربرد اعلام نشده است، اما به محض قیمت‌گذاری با ضمانت سه ساله آواژنگ به فروش می‌رسد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مدیر
[عناوین آرشیوشده]
 
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Powered by Mahsa Adib ◄┤